ÄNTLIGEN!

Nu ska det bli träning av.
Jag har anmält HALLON till en Appellklass. Men det är redan 11 hundar anmälda, så jag undrar om jag har en chans att få en plats?
 
Hur som helst, så ska jag gå på kurs med HALLON på "min" Brukshundklubb = Sjöbo BK.
En tävlingsinriktad Lydnadskurs. Hoppas det blir Brukslydnad som vi tränar. För det är det jag har tänkt koncentrera mig på.
 
Min dröm är att lyckas meritera henne upp till Lägre klass, innan det är dags för henne att flytta hem till sin matte, vår dotter Annika, igen.
Jag har ju henne bara till låns, tills Annika har möjlighet att ta hem henne till Stockholm igen.
Men HALLON är en hund som växer i mina ögon, ju mer jag lär känna henne.
 
 
Här är en bild på Hallon och hennes bror Hickory, när dom var på MH.
 
I morgon ska jag träffa Lizette och Hibiskus på Hörby BK för träning. Det ska bli så himla kul att komma igång igen.
 
Tyvärr blev träningen inställd pga att Lizette var magsjuk. Men Benny och jag tränade hundarna ändå.
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0