LINTROLLS-LÄGER!

I torsdags bilade jag till HÖKENSÅS, nära Tidaholm. För att möta upp alla glada hundägare som skulle vara med.
Allt eftersom kvällen närmade sig, droppade alla in. Vilket härligt gäng!
 
Vilka härliga, glada hundar jag fick träffa. De flesta var LINTROLL, men några andra hade kommit också.
Hos oss är alla välkomna, i mån av plats.
 
En ljuvlig bild på ett, av alla fina ekipage som tränar i helgen.
LISBETH WESTERDAHL och CAJSA CAVAT.
 
ÄDELSTEN tränar hårdmarks-spår. Matte JULIA är på hundläger för första gången i sitt 11-åriga liv.
HEJA JULIA! Hoppas du har kul.
 
Jag önskar verkligen att jag kunde vara med er. Men i år är jag "barnvakt" till H-kullen, 7 veckor.
Så jag var tvungen att vända hemåt på fredag morgonen.
 
Jag har fått rapporter att allt flyter på. Hundarna jobbar bra och ni har det kul.
Fortsätt så!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0