LITE BILDER.

HONUNG och jag bland raukarna i Ljugarn. Hon är en riktig badkompis. Kastar sig oförskräckt i vågorna.
Det känns som jag har fått en hund att blogga om.
Hon är ganska uppfinningsrik.
 
På den här platsen fotades Karamell och Qompis för många år sedan. Nu är det HONUNG och HALLON.
 
OJ!  VAD DOM HAR LEKT I SOMMAR.
 
Härlig valplek.
 
 
Hela familjen CARLSSON samlad. Förutom hon som fotade och de äldre hundarna.
 
YLVA försöker ställa upp HONUNG. Hon visar sig från sin fina sida = "HOPPAWART"!
Rastypiskt!
 
Nu är vi tillbaka i Skåne igen. Jobbet kallar.
 
Hon hittar på så många hyss, den hunden.
Hon har bitit sönder en barnpool. En uppblåsbar jättekrokodil. Det ska köpas nytt.......
Risken finns att hon biter sönder dom också, hemma hos Emma. Jag kanske ska tjacka upp ett lager?
Så man kan dela ut till ledsna barn.
 När HONUNG har gästspelat i deras trädgård.
 
Dagens bravad var att hoppa i  den djupa dammen, här på ängen. Jag tyckte inte den var lämplig som hundbad. Det flöt ett tjockt lager av nate på ytan.
NEJ! sa jag. TJOHOO! sa Honung och hoppade i.
Vad ska det bli av den här damen.
 
Men hon spårar som en gud. Bär på grejer hela tiden. Hon verkar ha en magnet i munnen. Allt hon går förbi sugs in i Honung, på något sätt. Det minst lämpliga idag var ett fäste till eltråd. Med en lång skruv och två krokar. Mycket lämplig valpleksak. INTE!
 
Då gäller det att ha is i magen och inte börja jaga valpen. Det här är en utmaning som ska bli rolig.
FORTSÄTTNING FÖLJER..........
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annci L med Faxe

Vilken härlig bild på dig o Honung!

Svar: Tack Annci! Hoppas allt är väl med dig och FILOFAX <3
Ingrid Carlsson

2013-07-31 @ 21:06:30
Postat av: Tina W & CO

Vilka fina bilder och vilken sommar!
Kram

2013-08-01 @ 08:53:04
Postat av: Annci L med Faxe

Det är bara bra med oss. Har inte du fått bilderna jag skicka till dig på Faxe som badar.

Svar: Jovisst har jag fått dom. Men inte haft datorkontakt förrän nu. 1000 tack! Jättehärliga. Kram från Tinka.
Ingrid Carlsson

2013-08-01 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0