PLANERING FÖR MENTALTESTER......

BASILIKA med bitstocken. Hon har gjort sina tester.
 
 
C - kullen:  Fyller 4 år den 20/12  2013. Så det är dags att planera in  MT. För de som vill, och ännu inte har gjort KORNINGEN. Jag arrangerar inget eget.
 
D - kullen: Planerar att fixa MT  tillsammans med Östra LO:t  under våren. D-kullen kan gå på MT fram till 20141104.
 
E - kullen:  Planerar ett MH i mars 2013.  Jag hoppas att ni tre E-hanar ställer upp mangrant.
 
F - kullen:  Planerar ett MH i april / maj  2013. Jag hoppas att hela F-kullen kommer. Men om ni Norrlänningar, FIDELI och FARIN,  inte vill resa så långt, utan gå på era hemmaklubbar. Så har jag full förståelse för det. Men meddela mig hur ni gör. Glöm inte att anmäla era hundar till våren i så fall. Före 18 månaders ålder bör det göras.
 
Troligtvis blir dessa tester arrangerade i samarbete med Östra LO:t, i Stockholmstrakten.
Det ska bli så kul att utvärdera och se hur era hundar har utvecklats i vinter.
Snart är det vååår!

Kommentarer
Postat av: Robert

Hej!

Självklart är vi med på MH i Mars!
Ska hålla koll här och se när det blir och du får gärna påminna om du vill!

Valle hälsar!

2013-01-10 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0