ÅH, VAD GLAD JAG BLIR.....

BENNY och CRUELLA tränar ju inomhussök med ett gäng hundar från Tyresö BK.
 
Det här mailet fick jag från Lena Löven:

Cruella går från klarhet till klarhet!!! Va hon har växt i inomhus söket, helt otroligt. Sååå himla kul att se henne. Igår hade Mekki gömt sig under första stegen i ett stål trappa, med en filt över sig, den var svår…. Cruella försökte ta henne från trappstegen…. Tryckte in hela nosen imellan för att komma åt… nehe, då får jag försöka från ett annat håll.. så sprang hon runt trappan för att försöka ta det från baksidan, men där stod en massa bråte som det inte gick att ta sig förbi. Till slut fattade hon att jag kommer åt det från sidan av trappan, och där tryckte hon in sig och fick till slut sin belöning. Hon blir sååå himla mallig när hon klarat det, står jag som åskådare springer hon fram och hoppar upp på mig som -se vad jag kunde!!!

 

Kram

Lena.

TACK FÖR RAPPORTEN LENA!

Dom har alltid gillat varann, BENNY och CRUELLA.
 
Lycka till med er fortsatta träning!
 
.

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Tina & Blixtra

Heja Heja Benny & Cruella :)

2013-01-17 @ 14:34:04
Postat av: Pia

Ja, heja Benny o Cruella!!!!! :-)

2013-01-17 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0