I TISDAGS.

Då hade det  snöat hela natten. Jag skulle träffa ALLTID REDO och LENA på Sydöstra Skånes BK. Men där var det tjockt med snö. Ingen hade plogat. Så vi tränade på Sjöbo ICA´s  parkering istället.
 
Det var nyttigt!
Det är ju just DÅ! Bland sopbilar, traktorer och männioskor hit och dit, som man upptäcker vad man måste träna mer på.
Kontakt och koncentration!

Lena fick hemläxa. Så skickade hon mig dessa bilder i veckan:
 
 
Vad jag blir glad. När mina tränings-tips och idéer tas emot på det här sättet.
Underbart att se!
 
Idag, fredag, träffades vi igen. Vilken skillnad!
Han focuserade på ett helt nytt sätt. Utförde sina övningar på ett strålande sätt. Vi jobbar vidare.
Det här kommer att bli TOPPEN! Lagom till tävlings-säsongen.
___________________________________
 
Sen fick han leka med GRIM.
"Arrak" var övertygad om att Grim var en tjusig tjej. Unga valpar luktar ofta så.
 
Ser ni att GRIM passar på att bita Arrak i tassen.
 
Har ni sett! En Dalmatiner-Hoffe.
 
"Nu tar jag dig, Farbror Arrak!"  Dom är faktiskt kusiner.
 
Det var härligt att se dom ihop.
 
"Nu är jag nog lite trött, matte."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0