TRÄNING IDAG.

 
 
Idag hade vi träff igen. Mina bästa träningskamrater:
ALLTID REDO och Lena, BALOO + HIBISKUS och Lizette, DALLAS och Sara och så jag med mina 2.
Det är ett lagom gäng.
Vi försöker peppa varann att våga mer. Gå ett steg längre. "Det kan alltid gå åt skogen i alla fall", är vår filosofi.
 
 
 
 
"Arrak" i kontaktträning.
 
-------
Min hemläxa är: raka sättande med Cruella. Ovanligt problem, eller?
Det är så roligt att träna ihop. Man blir så peppad.
Tack för idag, vi ses snart igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla, Ällie o Goza

Vad duktiga ni är. En träningsgrupp är guld värd. Jag skulle inte klara mig en dag utan min grupp,

Svar: Tack Ulla! Ja, vi kämpar på med detaljerna som ska ge helheten så småningom.
Ingrid Carlsson

2013-08-05 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0