BÄSTA VÄNNER.

 
 
I början när CRUELLA flyttade hit, hade hon lite svårt för att gilla Ylvas Amerikanska Cockerspaniel:  LINA.
Cruella har ju alltid umgåtts med LILLA X och ÄVENTYR. Stora starka Hoffar, som har talat om "var skåpet ska stå". 
Nu var hon tjock, dräktig och allmänt frågande "VAD HÄNDER MED MIG?"
 
Då kom lilla LINA farande. Alltid lika lycklig och oförstående till allvarsamma hundar.
Hennes filosofi är: "Hela Världen älskar mig, och jag älskar  lika mycket tillbaka!"
 
 
Det störde CRUELLA. "Vad gör man med en sän där?"
Till sist kom hon på att hon kunde duga som "Hare".
Stackars LINA. Hon sprang och CRUELLA jagade. Lina rullade runt, visade magen och sprang igen.
 
Cruella tyckte hon var äcklig och Lina tyckte att Cruella var hemsk.
Nu bor dom ihop och gillar varann riktigt mycket.
Idag var vi på en härlig vårpromenad, Ylva jag och hundarna. Vi fick se blåsippor, vitsippor, vårlök och höra tranor.
 
 
Hon är tuff, den där lilla "haren".
 
 
Ta igen sig en stund.......
 
Finns det ingen snö kvar att rulla sig i. Så får det duga med fjolårslöv.
 
 
"Vad tog det åt dig nu?" Tycks CRUELLA fråga.
 
.Vi passade på att gräva ner LINA helt i lövhögen. Hon är så snäll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0