VILKEN HELG!

Mycket hann jag med. Roligt hade vi. Men nu är jag trött. Därför så dåligt med uppdateringar. Jag ska försöka sammanfatta helgen här.

Torsdag: Bilade till Stockholm.

Fredag: Skogspromenad med ÄVENTYR, LILLA X, ÄTTIKA, FNITTRA och Jack Russeln, Indra. Lunch med min pappa och syster.

Sen Hoffeträff hemma hos oss. Då fick jag träffa ELI´s nya husse och matte: Fredrik och Camilla Milton, från Umeå.

Det kändes jättebra. Framför allt ELI fastnade för sin nya husse direkt. När nu en hund måste omplaceras, så är det härligt när man ser att dom trivs ihop. Om man dessutom kan få fortsätta hålla kontakten och se hunden utvecklas i framtiden, så är det riktigt bra.
LYCKA TILL LILLA ELI!
 

Foto: Håkan Dahlin.
 
 
På fredagkvällen  pågick ju LYDNADEN på RM.
CELINE DION deltog i Lkl 2  och CAJSA CAVAT i Lkl 3. Jag tror det var debut för bägge, i dom klasserna.
Men dom var visst inte riktigt nöjda med resultatet.
Ja, ja, så är det att tävla ihop med en annan individ. Bägge kan inte vara på topp samtidigt i varenda tävling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0