SPÄNNANDE HELG......

VILKEN HELG! 
Jag har fått rapporter från DAGG.
Hon och husse,  LORENTZ OGEBJER,  är ute i skogarna och kämpar hela helgen. För att försöka ta Tjänstehundscert. Idag har dom klarat spåret:  1,5 km på 28 min. och alla apporterna var med!
Det var snabbaste spåret idag.
 
Efter kl 19.00 kom så stillasittande bevakning. Det klarade hon också galant.
 
Då är det bara patrullstig kvar imorgon. Bara och bara! Det kan vara nog så svårt.
Jag håller tummarna hårt för er.
 
Även för COCO CHANEL och CRUELLA DE VIL håller jag tummarna.
För dom ska till  KORNING på Värmdö BK imorgon.
 
LYCKA TILL!
 
Min syster Mackie och Cruella.
 
Här sitter COCO, Mackie, Lotta och CRUELLA.
Jag tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0