FRISCO = "FRILLE", OCH TREVLIGT BESÖK.

 
Ja, han kallas så. Det passar ju bra på en unghane med en så "snygg frisyr".
Det ska bli så kul att se alla på RM i helgen.........
Dom är väl inte i sin vackraste ålder just nu. Men jag älskar skrangliga unghoffar.
 
________________________________________________________________________
 

BRAXAS VOM ERLENBROOK
E: Lintrollets Äventyr   U:  Cara v Waldems
 
Idag har jag haft fint besök från Tyskland. Tack ANDREA och DOMINIK!, Som passade på att besöka mig., när dom hade Sverige-semester. Då fick jag chansen att träffa den här härliga ÄVENTYR-sonen.
Han tränar Breitensport, hemma i Tyskland. Alla hundarna i kullen har hamnat hos aktiva hundmänniskor.
2 tränar skydds och alla visar mycket goda bruksanlag. Det gladde mig mycket att höra.
 

En fartfylld bild på Anrea och BRAXAS.
 
Det passade ju bra att vi skulle spåra med BALOO och ALLTID REDO just idag. Så "Tyskarna" följde med till Revinge hed och följde "ARRAK", när han fick ett riktigt knepigt spår. Det löste han fantastiskt fint. Tack LIZETTE, som hade tänkt ut alla klurigheterna. 
BALOO fick träna vindmarkering och spårupptag. Vilka duktiga hundar!
 
Nästa tisdag ska vi köra en halvdag. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0