TACK PIA!

PIA NILSSON har träffat ELO idag.
Kolla vilken underbar bild jag fick:


LINTROLLETS ELO,  E: Elixier´s Zappa  U: Lintrollets Ättika.
Full fart framåt i livet!
-------------------------------------------------------------------------------------

Själv fick jag besök av MICKE med ELI idag. Jag hade förberett 4 spår.
2 till Eli och 2 till CRUELLA.
Det var första gången han gick främmande spår, med pinnar och rejäl väntetid.
Han löste det utmärkt. Jättefina markeringar!
HEJA ELI!
Jag kan inte påstå att jag, eller Micke var särsklit duktiga...........
Tur att vi har bra spårhundar.

CRUELLA har lite svårigheter med spårstarten. Efter ett slag tuffar hon på, väldigt noggrannt.
Men det första spåret fick hon inget fäste på. = vi fick avbryta.

Men nästa spår gick desto bättre. DUKTIG CRUELLA!
Hon fick också träna platsliggning med störande Eli.
Hon satte sig upp en gång. Men lade sig ner och låg stadigt efter det.

Det går framåt, men mycket långsamt.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0