SARA och DALLAS.


Det här är DALLAS matte SARA. Hon har nyss flyttat till Ystad från Umeå.
Därför passade jag på att umgås med dom, när jag nu var nere i Skåne förra helgen.

Jag har inte träffat DALLAS sedan han var 8 veckor.




Han är en riktigt grann unghane. "Snuset under läppen", hi, hi. På typiskt Hoffe-maner.


"Matte, ska vi hitta på något?" Full i sjutton var han hela tiden.


Det är tur att matte tar alla hans idéer med lugn och ro. Det tar liksom udden av upptågen.




Lycka till SARA! Det kommer att bli jättebra, jag lovar.




Kommentarer
Postat av: Pia

Granna pojkar du har nere i Skåne!

2012-03-09 @ 16:05:06
Postat av: Anneli & Arja

Ser fler likheter med morsan Ällie! ;-) Härligt!!!!

2012-03-10 @ 07:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0