MORGON BESTYR.

Ja, morgonen började med hundrastning och mat.
Sen var jag ute med "Oscar" och Cruella.
Dom lekte nästan.......
Cruella försökte i alla fall. Han provade sin vanliga tonårs-strategi = RIDA!
Det gick inte. Nosa då?

Inte det heller. "Jag vet ju inte hur man gör"? Verkar "Oscar" säga.

Det påminner mig om en gång när min dotter Annika, skulle säga förlåt.....
Då utbrast hon förtvivlad "Jag vet ju inte vad man säger!"

Jag förstår att "Oscar" blir lite förtvivlad, när dom vanliga arbetsredskapen, för umgänge, inte går hem.
Han får träna lite mer.

En positiv förändring är att han blir riktigt glad när jag kommer till honom.
Tidigare tittade han på mig med förakt.

Just nu är han ute med en Leonbergerkorsning och en Rottweilertik.
Det går riktigt bra.


Intresserad, men inte framfusig. Det är bra "Oscar".


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0