LINTROLLETS ELD.

Tack Robert Sondreus, för fina bilder på "VALLE".
Jag träffade ju ELD på MH:t i lördags. Jag hann ta några snabba kort, som finns under Nyheter. Men jag hann ju aldrig snacka så där ordentligt, som jag vill, med Husse och Matte.

Jag uppfattade i alla fall att han har skurit sig. När dom var på fjällsemester.
Men inte trodde jag att det såg så här illa ut.
Stackars "Valle"!


Fult sår på bägga bakbenen. Trampade han i glas?
Skönt att det läker fint nu.......
Jag håller tummarna för att han snart blir helt ok igen.


Valle på fjällsemester.


Valle solar sig.


Om någon undrar vad det är för ett litet djur framför "Valle"? Så kan jag meddela att det är ingen JÄTTELÄMMEL!
Det är en Dvärgspets (Pommerian) som delar familj med "Valle".
Dom verkar njuta av solen bägge två.





LINTROLLETS ELD,   E: Elixier´s Zappa  U: Lintrollets Ättika.
Tack för fina bilder!

.

Kommentarer
Postat av: Robert

Vi tror Valle skar sig på "skare" när han i sin vilda lek hoppade i djup snö! Nu är han mycket bättre och helt utan bandage och får äntligen springa som han vill, kan ni tänka er en stilla "hoffe"

2012-04-01 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0