HOVAWART MED HUMOR.



Alla vi som lever med Hoffar, vet att  dom har en alldeles speciell humor. Men, måste det alltid innebära att dom gör bort sina ägare?

Vilket jag tycker dom gör. Alldeles för ofta.

Som i torsdags när jag hade tjejträff. Vi satt ett gäng glada damer på balkongen och njöt i solskenet. CRUELLA och LILLA X var med. Dom brukar käka kol från grillen........

LILLA X hittade något, som hon stoppade i munnen.

Hon lade ut det framför mina fötter.

DET VAR EN DÖD, RUTTEN FÅGELUNGE MED LIKMASKAR I!!!!!!!

Jag gick snabbt för att hämta en bajspåse att ta upp det äckliga i, utan att gästerna märkte något.
Tror ni jag lyckades?

LILLA X uppskattade leken. Hon soppade in den i munnen, och sprang undan. Medan jag, OMÄRKLIGT, försökte få tag på "läckerbiten".

Alla började undra vad jag pysslade med?

Tyvärr var jag tvungen att förklara mig. Innan "Xi" lät mig ta "godsaken" ifrån henne.

Så typisk  HOFFE-HUMOR.

Jag kan hålla mig från skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0