LITE INFO.

Här är en härlig bild på träningskompisarna ARJA och ÄLLIE. Efter avslutat spår på Tofta skjutfält.
Jodå, ULLA och ANNELI är på Gotland och tränar hund.
 
Jag är inte alls avundsjuk, inte ett dugg!
Ha en riktigt skön semester. Snart kommer Benny och våra hundar dit också.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
I morgon ska jag till Osby och träffa Hoffe-folk. Det ska bli riktigt Naijs!
Där ska jag få träffa DALLAS igen. Det ser jag fram emot.
 
 
Jag har fått ett mail från DUNDERKLUMPENS matte. Hon ska på träningsläger en helg i Örebro. Sen hade hon en annan kurs inplanerad.
Men först ska hon på  klövjevandring i Norska fjällen.
Det låter verkligen kul.
 
Framför allt är jag glad att det går så bra för er nu. Dert vet ju vi alla som har Hovawart. Att det är 2 års "Berg-och-dalbana" . Innan man får uppleva vilken underbar hund man har. Lycka till MARGRETH!
_____________________________________________________________
 
ÄR DET EN SÄL??????
 
Nej, det är DRUTTEN som har kommit på att det är kul att simma.
Matte är inte lika glad i hans idéer.
 
Ha en skön sommar alla! Det har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0