E-KULLEN.

E-Kullen är ju så liten. Bara tre pojkar. Så dom kan jag lätt hålla kontakt med.
Jag ringde just runt för att kolla att dom fått sitt 13-veckors-vaccin, och att dom mådde bra.

Men egentligen ringer jag ju för att se att valpköparna har överlevt dom första 2 månaderna med valpen.
Jag vet hur vassa tänderna är. Hur jobbiga alla kisspölar är och alla hyss våra aktiva valpar hittar på.

Men alla kunde ge mig lugnande besked.
ELO hade varit kaxig och morrat åt pappa ZAPPA. Men annars leker dom och har jättekul ihop. Han hade upptäckt spårandets underbara värld. Härligt att höra.

ELI ska jag träffa idag. Det går jättebra. Micke tränar lite sök med honom. Vi kanske ska prova på ett valpspår, om det inte blåser för mycket?

ELD är en riktigt stursk kille, med ett jäkla humör. Men ibland är han god som guld, och världens bästa, enligt husse. Det låter jättebra.
Allt väl med E-kullen alltså.


Pappa ZAPPA och ELO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0