TACK TINA!

Vi har två aktiva valpköpare som kallas TINA.
Ibland kan jag ha lite svårt att skilja på vem som har skrivit vad. Men jag blir alltid lika GLAD när jag får hälsningar från er.
Nu har jag fått fina kort.


Här rusar en lycklig BLIXTRA i full fart genom snön.

Snart ska hon komma o hälsa på mig.
Det ska bli så spännande.
Sist hon var här var hon deppig och trött. Det var så vi upptäckte att hon hade SKR.
Nu har hon ätit medicin sedan i november.

Krafterna, lusten och livsglädjen har återkommit. Det är den BLIXTRA som jag älskar.
Tack för ett härligt kort TINA WAGNÅS!
----------------------------------------------------------------------


Den andra TINA, heter JONSSON i efternamn. Hon har LILLA C = "COBRA".
Här leker hon med hundarna på stranden i Halmstad.


LILLA C, är som alla Hoffetikar, en riktig "bitch".
Hon måste ha en boll i munnen för att inte ständigt skälla, retas och jäklas med herrarna i huset.
En tålmodig schäfer och en äldre hoffe, "HYMER".
Tack för härliga bilder TINA!



Kommentarer
Postat av: Tina

Det blir ju inte lättare för att båda våras respektive heter CHRISTER!!

Tina med Cobra

2012-02-09 @ 08:21:39
Postat av: Tina & Blixtra

Ha Ha så passande Tina!

Vilken tur att vi har olika efternamn då.

Tina & Blixtra

2012-02-09 @ 10:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0