IDAG ÄR JAG GLAD, TRALLA-LALLA-LA!

Idag har ALLTID REDO parat GWENDY V GARTEN DER FREIHEIT!


KORAD  LINTROLLETS ALLTID REDO. Foto: Bergenhovs.

   






Jag fotade henne på Mässan, där jag träffade den här trevliga tiken.
Jag träffade henne flera gånger under sommaren på olika utställningar.
Jag kan bara hålla tummarna för att det ska bli fina valpar, och en liten tik till mig!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Dessutom är jag JÄTTEGLAD för att Tina med BLIXTRA var här idag.
Vilken förändring. Nu är hon sitt vanliga jag igen.
"Fullt ös - medvetslös."

Härliga BLIXTRA!




Här är två bilder från hennes korning.
Nu är hon lika taggad som då igen. Härligt!

Idag fick hon 2 fulla appellspår och uppletande med 4 skick.
Allt löste hon perfekt. Underbara markeringar i spåret. Fina vinklar.
Ibland gick hon över på färska rådjursspår. Men hon sorterade och valde rätt igen. TOPPEN!

Ännu gladare är jag för att CRUELLA har fullföljt sitt 1:a riktiga appellspår idag. Med fina markeringar av 3 pinnar!
Det är ett stort fall framåt kan man säga.
HEJA CRUELLA DE VIL!
Idag tillhör jag din "fan-club"!


Själv tar hon framgången med ro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0