DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG..........

Det är jag i alla fall säker på.
Hur man än planerar så spelar naturen sina egna spratt.
Ibland blir det till det bättre. Ibland till det sämre.

Just nu tycker jag det är väldigt motigt.

Vi har många unga hundar på G till framtidens tävlingsbanor.

Men vår uppfödning flyter inte alls som planerat........

Nu är det snart 2 år sedan ARGA ANNIKA dog. Det är ett stort tomrum efter henne.
Sen planerade jag avel på BLIXTRA. Hon har visat sig ha sköldkörtelrubbning = ingen avel.
Sen skulle jag få låna ZILVER till en kull valpar.

Vi väntade och väntade......
Men till sist visade det sig att hon har en lurande livmoderinflammation, som gör att hon måste opereras.
FAN !  rent ut sagt.

Nä, det går inte som på räls, det här med avel.

Nu löper ÄTTIKA! Eftersom hon bara fick 3 valpar sist. Så tänkte vi ta en kull till på henne.
Men då får vi NEJ från hanhundsägaren. Jo, han hade goda skäl till det.

Men nu hittar jag ingen lämplig hane.
Ibland vill det sig bara inte.
Men jag tycker det är mycket grus i maskineriet just nu. :(
TYVÄRR!



Kommentarer
Postat av: Jessica och Celine

Usch, vad tråkigt för dig! Hoppas det ändrar sig snart och att du får medvind istället =)

Kram

2012-02-01 @ 22:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0