HUND-ABSTINENS.

Vet ni vad det är?

Det är en sjukdom som drabbar oss. När en inbiten hundmänniska tvingas leva UTAN HUND!
 
Jag levde ju utan, från Juni till November!
Det var hemskt.
 
Jag gick långa vandringar. Försökte slå bort tankarna på hund. Tränade andras Hoffar. Det hjälpte lite grann.
 
Men när ÄLLIE flyttade hit (tillfälligt) och fyllde mitt tomrum. Insåg jag hur mycket jag hade saknat att leva med hund.
 
Foto: Carina Wiman
ÄVENTYR och jag leker.
 
Nu är det Ulla som är drabbad av samma sjukdom.
 
Stackars Ulla, som måste leva utan sin älskade hund ett slag.
Men snart blir det dubbelt upp.
 
Bara 5 veckor kvar att vänta.
Så kommer både mor och dotter hem till dig.
 
GOZA vilar tryggt på mammas framben.
 
Under tiden får du LÅNA   CRUELLA DE VIL av Benny under julen.
Hoppas ni får kul ihop.
LINTROLLETS  CRUELLA DE VIL.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Ja, håller med Tinka, det är inte kul att leva utan hund men snart blir det full fart när båda kommer hem. Nu kommer Cruella under julen och det ska bli jättekul, hoppas hon tycker detsamma. Sedan åker jag till Skåne efter nyår och får träffa alla valparna och mamma Ällie.

2012-12-18 @ 22:11:15
Postat av: Ida

Fina snus-Cruella :-)

2012-12-18 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0