OM JAG SAKNAR.........

JA, det är klart att jag saknar mina älskade hundar:
 
LILLA X, ÄVENTYR och CRUELLA!
 
 
 
Särskilt när jag tittar på dessa bilder från vårt härliga gäng!
 
Men nu är det som det är. När jag jobbar, jobbar jag 18 timmar i sträck. Jag har en bostad där jag INTE får ha hund. Så just nu är  det omöjligt för mig att ha dom här.
 
Jag vet att dom har det lika bra nu, som  när jag fanns hemma i Stockholm.
BENNY och ANNIKA  sköter om dom på bästa sätt.
 
ANNIKA vandrar långa promenader dagligen.
Undrar om dom inte får mer motion nu, än när jag bodde hemma.
 
Men rent egoistiskt, så är det tur att jag får träffa och träna med andra "Lintroll". Annars vore jag inte hel som människa. Tack till alla våra härliga valpköpare som stöttar och önskar mig allt gott.
Jag planerar en ny kull under hösten /vintern.
Bara så ni vet :
ATT LINTROLLETS KENNEL LEVER VIDARE I HÖGSTA VÄLMÅGA.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina & Blixtra

Jag tror att många med mig är djupt imponerade
av din vilja och styrka. Att klara av att byta "spår "!
Du ska se att pusselbitarna snart faller på plats!
Vi ses snart <3 kram från Tina & Blixtra

Svar: Tack Tina! Jag satt just och läste om Augusti förra året. Där fanns härliga bilder på Cruella och Blixtra. Från en av alla roliga träningsträffar vi har haft, du och jag. Dom saknar jag. Men omväxling förnöjer. Nu får jag ju möjlighet att träffa Blixtras härliga bröder istället. Jag ser på FB att du också har en skön sommar. Jag läser böckerna jag fick av dig. När jag får en lugn stund ibland. Tack för att du finns! Vi ses på RM!
Ingrid Carlsson

2012-08-23 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0