LILLA C.

Hela helgen har jag träffat TINA JONSSON och LILLA C. Dom har bott på Scandic i Upplands Väsby. Medan jag har sovit hemma för att titta till ÄTTIKA och valparna.
Min man, Benny sköter om mamma-hunden på ett förträffligt sätt. Medan hon vårdar sina valpar perfekt.
Men jag ville ändå komma hem varje dag. Bara för att lukta på dom små.

Idag gick vi på en solig lunchpromenad. Tina, Lilla C och jag.
Då passade jag på att fota henne. Under lördagen spösnöade det hela dagen. Därför ligger det snö på bilderna den 15/4!








FINA "COBRA"!

Hon är så otroligt lik Lilla X, sin mamma. Både i sätt och utseende.
Tack Tina, för sällskapet hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv Tinka för en härlig och fullproppad helg med intressanta diskussioner!



Tina&Cobra

2012-04-16 @ 07:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0