ÖGONBLICK.

Idag var jag på Österåkers BK, som mentaldomare på Hoffeklubbens KORNING.  5 Hoffar, 1 Australian Shepherd och en Rottweiler deltog. Resultatet blev 5 godkända hundar ( =3 Hoffar).

Den här Brukshundklubben ligger i Åkersberga. Där bor också ÖGONBLICK. Vår tilltänkta avelshane till nästa kull.
Därför passade jag på att hälsa på honom.

Det var redan skymning när jag kom dit. Så korten blev inget vidare.
Men det är en underbar hund att träffa. Så glad och positiv. Tack Robban och Anki, för att jag fick hälsa på med så kort varsel.


"Blick", med sin älsklingsgrej. En luddig pipboll.


Ha, ha, jag har den.......


Så bytte han till en stor tuggknut.


Lekfull som sjutton är han. Till stor glädje för sin familj och väldigt hjälpsam i vardagen.
Hej så länge! Jag hoppas vi ses snart igen "Blick".

Nu har jag fått 2 nya bilder på ÖGONBLICK från i somras:




Här är han på utflykt med Husse ROBERT på Elmoppen.
"Blick" jobbar ju som servicehund.





Här har han fått ett annat uppdrag. Duktiga ÖGONBLICK!

Tack för bilderna ANKI!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0