HALLOWEEN-CUP PÅ TYRESÖ BK

Det är en rolig tillställning. Massor av hundar, kul Halloween-stämning. Dignande prisbord och leriga planer.
Det är vår Cup på TYRESÖ BK den 6/11 2011.

Jag hade inte alls tänkt tävla något mer med ÄVENTYR. Men nu har jag anmält mig.

Pga glada tillrop från våra underbara valpköpare, så tog jag mod till mig och anmälde........

Jag har inte tränat sedan RM 2010. Hur ska detta gå?

Men nu vill jag uppmana alla andra tävlingssugna att hänga på.
Anmäl senast FREDAG!

På SBK´s tävlingsanmälan online: http://www.sbk.nu/templates/CompetitionContainer.aspx?id=770

Hoppas länken funkar.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad roligt Tinka!!

Ut och visa upp din härliga hund! Det kommer att gå jättebra! Nu har ett träningsmål!!?



Tina Hymer&Cobra

2011-10-12 @ 11:19:00
Postat av: Ulla & Ällie

Härligt Tinka. Ser fram emot att få se Tyre på tävlingsbanan igen. Vet att han kan bara "Matte" sätter fart !!

2011-10-13 @ 09:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0