BILDER FRÅN FLEN.

Här kommer ännu fler bilder från Östras Utställning i Flen.
Tack Monica Lindfors! Fast det var förstås HUSSE som fotade, eller hur?
Det är härligt att tänka tillbaka på den fina septemberdagen.


En fartfylld bild på Fredrik och CARL CARLSSON. Allas vår "CALLE"!



BLIXTRA ser inte riktigt ut att vilja vara med.
Men Tina kämpar duktigt med "handleriet".

På bilden syns: Ewa Andersson och husse till Terahof´s Capten Collin. Mats och Åsa Ekman (ÖVERSTE).
Husse till BLIXTRA: Christer Wagnås sitter. John Örvill i röd tröja, Linnéa Jansson sitter (Tassamigos grundare).
Elin Dahl (3 Chefkas-hundar) står framför Thorsten Lundström (i hatten). Bakom Thorsten skymtar Louise Widen, vår duktiga ordförande i Hovawartklubben. Ett härligt gäng samlat med ett gemensamt intresse: HOVAWART!



Här kommer MONICA i full fart med sin DIMMA.


Jag springer först med DAGG, sen kommer Monica med DIMMA.



Här kommer två fina championtikar. Att INGEN av dom fick CK, har jag svårt att förstå.
Det är LINTROLLETS ÄLVA och TASSAMIGOS CHEROKEE. 



Vår uppfödargrupp: ÄVENTYR, ÖVERSTE, ÄLVA och LILLA X (the mother of them all).
TYRE tycks fråga om Överste verkligen får vara med i hans gäng?



Det får han visst!  Lilla X, Älva och fina Överste.



Vad lycklig jag ser ut. Hunden, jag håller på att strypa, är LILLA X.



BÄSTA AVELSKLASS: LILLA X med sina avkommor i C-kullen: CARL CARLSSON, CELINE DION, CRUELLA DE VIL och CAJSA CAVAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0