TACK TINA!

Åh, vad roligt jag har haft idag. Fint besök av TINA WAGNÅS med BLIXTRA.
Vi startade med spårträning. CRUELLA och BLIXTRA fick varsitt spår.

Medan dom låg till sig, så tränade vi platsliggning, inkallning, kontakt och strörning.
Mycket nyttigt.
CRUELLA har ju "sjungit vackert" medan plats pågår. Till min stora sorg.
Idag höll hon TYST!  HEJA!

BLIXTRA skötte sig utmärkt.

Dax för spåren. Cruella hade ett kort motivations-spår. Som hon löste intresserat och mycket noga.
Jag förstår att jag måste ha tålamod, så hon får lösa dom i sin takt = analysera LÄNGE!
Men jag rår inte för det. Jag vill ha FART OCH noggrannhet i spåret. Snälla CRUELLA, tänd till nån gång!
Vi har ju tränat på det här.......

BLIXTRA fick ett fullt appellspår. Som hon löste lysande!

HEM och leka med valpar till kaffet.

Sen ut och köra igenom Lkl 3 med ÄVENTYR.
Tack Tina för hjälpen! Jag blev verkligen taggad av det jag fick uppleva.
UNDERBARA ÄVENTYR!


Foto: Carina Wiman.


Här tränar vi metallapport. Fin höstbild.
Tack TINA för fina kort, och jätterolig träningsdag!


Kommentarer
Postat av: Ewa & Collin

Visst är det kul att träna!!! Vilken härlig "hopp-bild"!

Kram Ewa

2011-11-03 @ 16:25:17
Postat av: Blixtra & Tina

Tack själva! Det där fixar ni galant!

kram

2011-11-03 @ 17:32:18
Postat av: Jessica och Celine

Åh, vilken tur att du övar Tinka så du kan hålla Lintrollets fana högt för vi har inte riktigt haft tid så vi kör på erfarenhet =)( Å eftersom Celine är 22 månader så kan ni ju förstå hur det är med den erfarenheten ;-)) Men vi kommer med ett glatt humör =) Det ska bli riktigt roligt!

2011-11-03 @ 17:44:42
Postat av: Pia

Det här inlägget med text o bilder blev jag glad av!!!! Tack!



kram från Pia

2011-11-03 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0