MT IGEN!

På söndag ska 4 ur ELLIEGÅRDENS X-KULL och LINTROLLETS BIRK göra MT på Gagnef-Floda BK.
Jag väntar med spänning på hur det ska gå. X-kullen är ju ÄVENTYRS första kull.
HEJA ALLA! Jag tänker på er och håller tummarna.


ELLIEGÅRDENS XENDO  E: Lintrollets Äventyr,  U: Elliegårdens Roxxie.



LINTROLLETS BIRK   E: Lintrollets Zingo,  U: Lintrollets Lilla X.

-----------------------------------------------------------------------------

Häromdagen fick jag en fint bild på YLVA-LI  och  DOCKA:


Tyvärr kommer inte DOCKA på Utställningen på Gubbängsfältet.

Men jag hoppas flera ur D-kullen träffas där.
SISTA SANMÄLNINGSDAG ÄR DEN 16 MAJ!

Se länk i tidigare inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0