DAGS FÖR MT!


På lördag är det MT för 3 LINTROLL!
I Lomma, Skåne ska AGATON SAX, BALOO och BANJO deltaga.
Tyvärr kan jag ju inte komma och vara hejarklack till er. Men ni ska veta att jag tänker på er och håller tummarna hårt för era hundar.
Jag önskar att det går jättebra. LYCKA TILL!

Titta vilka fina bilder jag har fått från EMMA EK på BANJO:






Vilet härligt uttryck den hunden har!
LINTROLLETS BANJO.
E: Lintrollets Zingo,  U: Lintrollets Lilla X.


På lördag den 7/5 är det dessutom träff för ÖSTRAS medlemmar, här i Stockholm.
Läs mer på länken:  Titta under Events.

https://www.facebook.com/home.php?sk=group_133013216721666



Idag är det fredag! 
Ha en skön helg alla!


Kommentarer
Postat av: Lena med Zingo

Jag håller tummararna för er! Gud va kul att få ut och leka i skogen.



kram

Lena

2011-05-06 @ 12:27:33
Postat av: BLIXTRA & CO!

Lycka till G R A B B A R det där fixar ni!

2011-05-06 @ 15:14:00
Postat av: Pia

Lycka till MT-gänget! Fixar ni galant.

2011-05-06 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0