VILDA HOFFAR I SKOGEN.

Jag skulle visa Benny mitt fina kantarellställe.
INTE EN KANTARELL!

Alldeles för torrt i skogen. Men hundarna njöt av vår utflykt.
Vi tog lunchen med oss och kaffe. Alltid extra gott att fika i skogen.
LILLA X och CRUELLA var med.


Cruella spanar......



Här kommer "galningarna"!



Tokigast av alla är Xi.

Tror ni inte hon hittade en pöl att bada i. I den snustorra skogen.
Pöl, är väl för mycket sagt. Ett stinkande dydike var det.

Så när vi kom hem, måste dom hoppa i ån för att bli hjälpligt rena.
Då upptäckte jag: Cruella kan inte simma!

Så nu startar jag projekt simskola med Cruella.
Hon hoppade i ån.  Men den är djup, i jämförelse med Gotlands långgrunda stränder.
Hon plaskade så där hemskt med framfötterna, och glömde alldeles att använda bakbenen.
Här ska tränas!

Äventyr och jag tog en underbar simtur i sjön på kvällen. Han kan simma, han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0