TACK!

Tack alla vänner som skickar julhälsningar och fina kort på era hundar.
Jag har haft lite mycket att stå i den här julen.
Valpar, och allt annat som ska fixas. + en nedrans massa snö......

Därför hann jag själv inte skicka ett endaste julkort.
Men ni ska veta att jag uppskattar era hälsningar JÄTTEMYCKET!
VARMT TACK TILL ALLA!

Här kommer ett axplock på fina LINTROLL:


Här sitter ÄLVA och umgås med Tomten.



BALOO har fina tomteluvan på.



ÖGONBLICK har blivit en riktigt duktig Servicehund. Till stor glädje för Husse ROBERT och
Matte ANKI. Han hjälper till att dra elmoppen. Han hämtar alla möjliga saker och gör sig allmänt
nyttig i hemmet. Duktiga "Blick".
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------









Det här är BENNY, kallas "Max". Vilken stil han har när han sover.
Känns det igen?
Jag tycker dom flesta Hoffar verkar sova på det där sättet. Alla tassar i vädret.

Sen har jag fått bilder på COUS COUS också. Men dom kan jag inte lägga in i Bloggen.
Ni vet det där, med Tinka och datorer. Vi är inte riktigt överens liksom.

Kommentarer
Postat av: Sabina Larsson

Hej Tinka!

Har inte läst din hundblogg på superlänge. Men den är faktiskt roliga att läsa! Och titta på alla fina bilder på alla fina hundar.



Där emot måste jag tyvärr säga att jag inte håller med ditt tidigare inlägg om halsband på lösa hundar. Snälla, bli inte arg på mig nu!!!!!

Men vi har jätte många som rastar sina hundar lösa på grusvägen hemma hos oss och dem har inga halsband på sina hundar. Och det finns inget värre än när deras hundar jagar våra hästar, katter och höns och man inte kan få tag i dem just pga av att dem inte har något halsband. Jag vet inte hur många gånger det har hänt men det är super många och jag blir lika arg varje gång. Fast jag anser ju dock också att hundar ska hållas kopplade om man inte har super, sten koll på dem när man är ute!!

Så där skiljer sig våra åsikter lite. Men jag hoppas du inte blir grinig på mig för det! :-) Jag förstår ju absolut varför du känner som du gör.



Ha det nu bra och lycka till med dina underbara hundar och hästar!!!!



Kramar från Sabina i Norrtälje

2011-01-02 @ 18:39:19
URL: http://sabina.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0