BLIXT-BESÖK.

TACK TINA, LINNEA och BLIXTRA som kom hit och förgyllde min dag. Jag fick vackra tulpaner och smörgåstårta, mums. Själv bjöd jag på torra, japanska räk-kakor. Föll inte riktigt gästerna i smaken, hi, hi.
Men vackra är dom.



Lilla DOCKA fick ett fint "pip-lejon", som hon älskar.
Tack för alla presenter.

Vi fikade och sen gick vi ut för att fotografera halvsystrarna CRUELLA och BLIXTRA.
+ Lilla Docka.

Ljuset är ju inte det bästa för foton just nu. Men jag hoppas ändå på några bilder.
Tack för ett kärt besök idag.

Här kommer några bilder från dagen:


Blixtra, Cruella, Docka och Linnéa.


Blixtra och Cruella.


Här tränas platsliggning.


Cruella på bordet, nere vid ån.

Kommentarer
Postat av: Tina, Linnéa och Blixtra

Du har en så söt, glad, nyfiken, småkaxig valp hemma hos dig.

Lyckliga människa som får bli hennes matte eller husse.....kram

2011-01-21 @ 20:37:35
Postat av: TinaAzzar&Tarzan

En så otroligt söt bild på Docka! Man vill liksom plocka ut henne ur datorn och bara gossa!!

2011-01-21 @ 22:43:27
URL: http://www.hovawarttazzar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0