ÄVENTYRS AVKOMMOR.

Jag tänkte summera lite hur det har gått för ÄVENTYR´s kullar.
Han är pappa till:

1. ELLIEGÅRDENS X-KULL
Född:  20080621
9 valpar. 5 + 4.
Alla har genomfört MH, alla har 1:a på skotten, utom en som fick 3:a.
Alla är röntgade, 7 HD-A, 1 HD-B och 1 har HD-C (jag hoppas hon röntgas om).
2 är TJH (FM) XILLY och XIENNA. Hon är också KORAD, uppflyttad till Högre klass spår och sök.
Hon har fått 2 Cert på Utställning. 3 till i kullen har fått CK.


ELLIEGÅRDENS XAREK får representera Äventyrs avkommor. Vad vacker den hunden är!
Tack för "lånet" av bilden.


2. SÖRHOFS E-KULL
Född:  20090430
8 valpar.  3 + 5.
ECHO är röntgad HD-A, har genomfört MH med 1:a på  skotten. Han har CK på utställning.
EMBER har också CK.
Jag hoppas få in mer resultat på den här kullen snart.

3. TERAHOF´S  C-KULL
Född:  20090709
7 valpar.  3 + 4.
6 är röntgde alla med HD-A.
5 har genomfört MH med 1:or på skotten.
2 har fått CK på Utställning.
CATCH CONNIE är uppflyttad till Lägre klass spår och har 1:a pris i Lkl 1.

Tack alla duktiga förare med ÄVENTYRS-barn.
LYCKA TILL I FRAMTIDEN!
Jag följer era öden och äventyr.

Kommentarer
Postat av: Ewa O Collin

Vad roligt med en sammanställning!

2011-01-06 @ 08:41:04
Postat av: Eva

Han har fina och duktiga barn Tyre! :)

2011-01-06 @ 19:57:05
URL: http://www.terahof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0