HOFFE-TRÄFF!

Oj, vad kul jag har haft idag.
Tack alla glada Hoffe-vänner som kom till Järvafältet.
Så vi kunde ha en trevlig träff tillsammans.

Förutom 9 Lintroll, så var det säkert 10 Hoffar till. Från alla möjliga kennlar.
Ha-Mostis, Tassamogos, Skeppartorps, Sörhofs och Elliegårdens. Vet jag var representerade.
Men säkert var det flera jag inte hann prata med.
Jättekul att se så många Hoffar på en gång.

Dessutom sprang Scandernas Bogey förbi, med matte Cecilia Öhrström.
Dom tränar hårt inför vinterns dragtävlingar. HEJA CISSI!
Hon blev VÄLDIGT förvånad över att se så många Hoffar på en gång. Hon visste inte om dagens träff.

Jag var ju lite upptagen med att träffa min egen D-kull.
Åh, vad fina dom var. DRUTTEN, DIS och DOCKA.


DOCKA med "lillhusse".


DIS


Tur att Docka är blond, så man kan se att det är DIS, DRUTTEN, "mamma" ÄLLIE,
"mormor" LILLA X, och DOCKA. Som posar på den här bilden.


Ett försök till, med samma gäng.



Stolt uppfödare med YLVA-LI, ZINGO och ZODA. Härligt med blonda hundar.
Dom syns mot snön.


Här har vi samlat "Xi" med sina avkommor:
ÖGONSTEN, mamma LILLA X, BLIXTRA och ÄLLIE.

Vi tränade budföring, kontakt och platsliggning.
Sen var det dags för fika. Ett jättefint Café fanns på plats.


Här är en del av Hoffarna på dagens träff samlade.


Fiket i djup snö. Men solen sken o alla var glada. En toppendag, med andra ord.
Tack Tina Wagnås,  som tog alla fina bilder.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken härlig dag ni har haft! Synd att det är så långt till er. ;-)

2011-02-13 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0