FINT BESÖK!

Redan i onsdags fick jag fint besök.
BRIGITTE ECKERT, från TYSKLAND.
Hon hade med sig en fästmö till ÄVENTYR!


CARA V WALDEMS.

Det är första gången, som jag vet om. Att en TYSK tik kommer till Sverige, för att para med en Svensk hane!
Jättespännande.

Tycke uppstod, och parning skedde den 17/2 och den 18/2. Nu håller vi tummarna för att dom får fina valpar tillsammans.

Jag skickade iväg Brigitte på en liten promenad. Men den förbaskade isen gjorde så att hon halkade.
Hon föll handlöst i gatan med ett kross-sår över ögonbrynet som resultat.
USCH vad det blödde!
Hur tar jag hand om mina gäster ?
Vi fick lov att åka till Närakuten och LIMMA ihop såret!
Tänk att dom "klistrar" såna skador nu för tiden.
Nu sitter hon i köket med en praktfull blåtira.

Sen kom ytterligare fint besök:  ELIXIERS ZAPPA, med matte YVONNE LIND och husse ULF.
PIA NILSSON var också med i bilen.
Jättekul att träffa dom igen.
Jag bjöd på pizza och glass.
Vi hade en lyckad träff tillsammans.
Läs mer under NYHETER.

Pia hann ta lite bilder på hundarna här hemma.
TACK PIA!


Halvsystrarna CRUELLA och ÄTTIKA på snöhögen.


Närbild på CRUELLA och ÄTTIKA. Herre på täppan?


NEJ, Här sitter "Herren på täppan"!
Lintrollets Xo, som lipar åt oss andra, hi, hi.

Kommentarer
Postat av: Tina och Blixtra

Fullt ös Tinka - det gillar vi :)

Nu ska jag ut och åka skidor med Blixtra

(fredag fm och SOLEN lyser)

Trevlig helg, kram Tina och Blixtra

2011-02-18 @ 10:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0