RAPPORT FRÅN NÅGRA LINTROLL.

Jag är så glad för alla hälsningar man får, från tidigare valpköpare.
Här är en underbar bild jag har snott från FB.
Tack Margareta Hedqvist, VÄSTHOF´S KENNEL!


Här vilar LINTROLLETS YSTRA med familjens barnbarn.
I bakgrunden VÄSTHOF´S PORFYR.'
-------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har jag fått fina bilder från JENNY JONSSON.
Hon kämpar på med rehab av sin fina "CHARLIE".
Jag håller alla tummar jag kan, för att det här med OCD´n till sist ska få ett lyckligt slut.



LINTROLLETS CHARLIE CHAPLIN i höstskogen.


Charlie i skärgården.


Charlie på gräsmattan, sommaren 2011.

Tack Jenny för alla fina bilder!


Kommentarer
Postat av: Pia

Fina, Charlie!!!

2011-12-13 @ 00:29:56
Postat av: Jessica och Celine

Jaaa, vackra vackra Charlie <3

2011-12-13 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0