RAPPORT FRÅN BB, OCH HELGEN.




GRATTIS SANDRA STOR!
Här är en bild på underverket. Som Sandra kallar "Mitt Hjärta".

Hon blev mamma till en fin pojke, samma natt som hon lämnade DAGG i min ömma vård.
DAGG har det bra. Hon simmar, leker och vänjer sig vid livet på Lintrollets kennel.
Hon är en härlig hund, som har anpassat sig väldigt lätt.
Första dagen blev det lite väl mycket lek. Hon haltade in på kvällen, trött, dygnsur och HUNGRIG!

Nu har hon vant sig.

I lördags hade vi 7 Hoffar i huset!
Det kan bli lite mycket även för mig.
Det var våra 3, DAGG, min syster med COCO.

Dessutom behövde ELIN DAHL en hundvakt akut. Hon skulle till ett bröllop på Gotland över helgen. Men hade ingen som kunde passa TEXAS och SAREK.
Jag tog gärna hand om dom. Det är två trevliga hanar från CHEFKA´S KENNEL.

På kvällen hade vi kräftskiva. Åh, vad det är gott!


Nu är det FEST på "kommandobryggan"!


Min syster Mackie, Björne, Ylva och Benny. Nu ska vi äta kräftor!


Längst ner på bilden så syns SYSTRARNA C. = COCO och CRUELLA.
Dom vill smaka på mattes kräftor.


Ylva och ÄVENTYR.


Ylva provar "vampyrtänderna".


Även fölen fick prova kräfthattarna.  Dom gillar ju inte kräftor.

Sen gick vi ut och lekte kurragömma, medan fullmånen lyste.
Det var en rolig fest.

Kommentarer
Postat av: Maria Ekman

Hej Tinka,

Vad jättegulligt att du kunde se efter gossarna.

Kram

Maria

2011-08-15 @ 22:20:35
URL: http://www.chefkas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0