BILDER.


Här kommer bilder på hundarna jag berättade om i förra inlägget.


Först och främst MAURICE. Den tåliga "lekfarbrorn". Som lär alla små hundar att stora hundar är snälla.



Sen RONJA. Den korthårina Collie-valpen. Man kan nästan tro att det är en Jack Russel på bilden.
Men hon är en mycket fin Collie-fröken.



Sist och minst. Den ulliga NORA.


Här är en hel hundliga samlad.


MAURICE, oändligt tålmodig.


Idag gick umgänget mellan valparna mycket bättre.




NORA hittade en grop, som passade henne precis. "Pilutta dej"!
Här lipar hon åt RONJA.


Jag sa ju att hon ser ut som ett garn-nystan.
Vad är fram o bak?  Jo, där tungan syns, är fram.



Ronja har tagit gropen!


Om du har en grop, har jag en grästuva.


Den smakar jord. Men den är MIN!





Nu vill Cockerspanieln NEMO vara med i leken.

Jag tror hundarna har det ganska bra,  här på Lintrollets kennel.

Kommentarer
Postat av: Ewa

.. ja collie kan användas till mycket, flexibel som den rasen är.... och det är tack vare alla upplevelser hos Tinka som Maurice tycker så bra om de flesta hundar.. men främst Cruella!

Idag är han hos vet och blir fin i mun.. ses på måndag! Kram Ewa

2011-08-25 @ 09:34:21
Postat av: Pia

Si, jag tror oxå att de där hundarna har det rätt bra. :-)

2011-08-25 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0