TJUVAR.

Visst är det trist?
COUS COUS med ett glatt hundgäng, husvagn och husse Peter och matte Therese. Blev tvungna att packa ihop hela gänget och åka hem från lägret, mitt i lördagnatten.
POLISEN hade ringt och berättat att dom haft inbrott i sin Veterinärpraktik. Ja, Therese är Veterinär och har praktik hemma.

Väldigt tråkigt!

Men jag har fått veta att det inte blev så illa. Dom hann visst sno 5000:- ur kassan, men inget mer.
Tur i oturen kanske. Men dörren blev sönderslagen. Så nu fortsätter Husvagns-livet för dom.
Hoppas det ordnar sig för er.

Här hemma hade tjuvarna snott mitt bilbatteri. Som driver elen till hästhagen. Det är 2:a gången jag blir av med ett sånt. Måste man sätta lås på allt?
Det innebär att elen försvinner och hästarna lätt kan rymma ur hagen.

Bara tanken på vad som kan hända om 4 stora hästar springer vind för våg på våra trafikerade vägar är läskig.
FY FÖR TJUVAR!

Kommentarer
Postat av: Jessica och Celine

Här hemma stal dom vår eu-moppe natten mellan söndag och måndag. I vanliga fall hade Celine uppmärksammat detta men hon var ju helt slut efter lägret så det var fritt fram för tjuvarna. Vi hittade den så den är tillbaka nu, fast lite trasigare... Jag håller med dig FY FÖR TJUVAR =(

2011-04-26 @ 13:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0