NU ÄR DET VÅR!

Visst blåser det vassa vindar runt husknuten.

Men VEM kommer in dyblöt och lycklig från tomten?

Jo, XO, 8 år gammal, har tagit vårens första dopp i ån.
DÅ ÄR DET VÅR!

Han är för härlig den hunden. Så himla "full i bus" jämt.
Om jag lägger ifrån mig någonting.....
En borste, en vante eller något annat som INTE är hundleksak.
Då märker han det på en gång.
Prylen norpas ögonblickligen och Xo far runt i glada "du-kan-inte-ta-mig-språng".
Han drar in svansen som en räka och galopperar runt, runt, runt.

Han sprider en lycklig glädje omkring sig. Tack MARTA för att jag har fått låna XO så många dagar i mitt liv.




Här kommer jag!  Världens lyckligaste Hoffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0