HOFFE-LÄGRET!

Jaha, nu ska man försöka sammanfatta alla intryck efter helgen.......

SOL,  SOL,  SOL. Sol i hjärta, sol i sinnet och sol i minnet.
Ja, det kommer vara mitt bestående minne av det här. Hur underbart roligt det är att träffa nya människor som delar ens intresse för hund och träning. Kan man ha det bättre? Än att få träna hund och fundera över beteenden och hur man ska utveckla hunden vidare?

TACK !  Till ALLA som var med på SWEDEHOF´S  och LINTROLLETS gemensamma läger 2011!
Det var roligt och spännande, för mig som instruktör, att få träna nya individer och försöka förmedla något av det jag brinner för:  att utveckla ett ekipage till SAMSPEL!

Man är ju 2 som "dansar" när man tränar hund.
Tyvärr tog jag inte ett enda kort. Inte en bild, som kan illustrera detta inlägg.
Det kanske kommer bilder från andra som var där. Vi får se.

Att det var så många kennlar som var representerade på detta läger var helt fantastiskt!
Det visar på vilken god sammanhållning vi har.
Om jag minns rätt så var det hundar från följande kennlar där:
LINTROLLETS, SWEDEHOFS, CORALLREVETS, TERAHOFS, ELLIEGÅRDENS, HOVRIKETS, MYTOLOGINS, GHOSTRIDERS och 2 Tyska importer + några hundar av andra raser.

Vi hade väldigt roligt och fick god mat på kvällarna, när JOHANNA och GÖRAN fixade det.
STORT TACK TILL ER ALLA. SOM GJORDE PÅSKEN 2011 TILL ETT VARMT MINNE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0