EN DAG VID HAVET.

Vi packade kaffekorgen, Benny, jag och CRUELLA. Det är så underbart att få njuta av en hund i taget ibland.
Annars är ju mitt liv VÄLDIGT full av hundar. Helg - det kan vara just,  att bara få ha en.
Vi stack ut till SANDEMAR, en underbar plats på jorden.



Här kommer husse med sin CRUELLA.


Styvmorsvioler blommade redan. Vi såg också Kungsängsliljor och Orkidéer.
Vi vandrade över ängarna och kom ner till havet.
Cruella och jag doppade fötterna. Hon jagade en and också.... Fy! Det får man inte.
Så var det dax för fika.






Benny ska just hugga in på en räkmacka.


"Måste du fota just nu?"


Så här ska man ha det i vårsolen. En kopp kaffe och utsikt över havet.











Jag vet INGEN hund som kan se så förnäm ut som Cruella.









GLAD VALBORG, TILL ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken härlig dag ni haft!



kram på er

2011-04-30 @ 22:22:44
Postat av: Carina

Va fin hon är Cruella!

2011-05-01 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0