SEGERRUS.

Ja, det tar ett bra tag att smälta alla intryck från RM 2010. Titt som tätt duggar gratulationer och foton in från helgen. Igår kunde man gå in på Patricias hemsida: www.tva-gardvarare.com och njuta av jätttefina foton.
Idag kom det kort från Bergenhovs kennel till mig. Tack Jennie o John!
Nu väntar vi bara på rapport från RM på deras hemsida: www.hoffe.info . Jennie hade visst 3000! Foton att gå igenom efter helgen.

Jag vill tacka alla som har grattat. Jag är jättestolt. En sån här helg har jag aldrig upplevt, och lär nog inte få göra det igen. Så det gäller att "suga på karamellen".

Men idag är det vardag igen. Häst- och Hund-träning står på schemat.
Jag har varit ute i skogen och "lekt" med Zingo och Lena.
Dom är så duktiga bägge två. Det gäller bara att få dom att kommunicera bättre.

Jag ska försöka hjälpa Lena så han inte får såna där "tokspel".
När allt låser sig. Matte blr arg och besviken och hunden frustrerad och går inte att få stopp på.

"I have bin there. I now the feeling".
Om jag kan ge några goda råd återstår att se.
Vi ska träffas några gånger i höst och träna ihop.
Jag vill verkligen försöka vara tolk mellan hund o förare.
Hoppas jag kan hjälpa Lena.

Kommentarer
Postat av: Pia

Heja, Lena o Zingo! Jag tror på er.



kram

2010-09-17 @ 22:26:51
Postat av: Lena

Ja, jag tror faktiskt att det kan finnas hopp... Varit ute i skogen hela fm och tränat på Tinkas råd, "hos mig är det bäst", svårt att förklara vad jag gör men jag kommer bli en hejjare på alla bladsorter och svamp.....

Zingo klossover i a f, så det är jobbigt med den här nya morsan.

Åter igen.... VILKEN UPPFÖDARE VI HAR!!!!!!

2010-09-18 @ 14:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0