HÄRLIG HELG.

Tack Marta o Patricia som kom o hälsade på. Vilken härlig helg jag har haft. Ni stannade i 3 timmar.
Vi hann käka lunch ihop, fika med äppelkaka och leka med både hundar och hästar.
Patricia fotade. Bildbevis kommer.
Hoppas ni kommer tillbaka snart.

Sen fick jag MT-rapport från ALLTID REDO. GRATTIS!

Idag har jag fått rapporter från ZODA, BALOO, CELINE och ÄLLIE.
Vilka duktiga valpköpare vi har! 1000 TACK!
Läs mer på NYHETER. Hur det gick i helgen.

Förutom detta har jag förstås löpt amok i skogarna med alla hundarna.

Jag har lyckats göra 2 halta hundar av min familj.
Lilla X badade förstås. Linda frågade: "Badar "Xi" hela året? Är du inte rädd att hon blir kall?"
Försök hindra henne om det går.

Jovisst blev hon kall. Hon sträckte sig visst, när hon röjde genom skogarna ihop med sin dotter ÄTTIKA.
"Xi" var riktigt vass mot Ättika.
Så på fredagkvällen var hon halt. Det gick över snabbt. Men hon fick gå i koppel i helgen.

Då tog husse och jag med oss "Tyre" och Cruella på svamputflykten.
Vi kom allt längre ifrån varandra............
Hur gick det då?

Äventyr hade fullt sjå med att hålla ihop flocken.
Han for som ett gehu genom skogen. Cruella hängde på.
Just nu är hon hög, gänglig och håller inte riktigt ihop i kroppen.
En riktig tonåring med andra ord.

Det slutade med att hon kom tjutande på tre ben.
Stackarn.......
Hon hade nog halkat på mossan.
Så fick hon gå i koppel.
Ja, det går livat till hos familjen Carlsson.
Nu får hundarna ta det lugnt ett slag. Om dom kan det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0