DET ÄR SYND OM MIG.....

Jag har tandvärk!
Det gör förbaskat ont. Först skulle jag inte få komma förrän den 9/11. Sen blev det ändrat till den 29/10.
Idag ringde dom och sa att jag får komma på ONSDAG! Äntligen. Jag kommer att må som en prinsessa.
Om dom får ordning på det här. En fattig prinsessa, men ändå en jätteglad!

Så ringde Veterinären angående COCO. Hon har INTE Borrelia eller Erlichia. Det är bra.
Andra veterinärer hade tittat på röntgenbilderna och sagt samma sak:
Allt såg jättefint ut.
"NEJ, hon kunde inte säga vad det var. Är hon verkligen halt?
Du kanske ska gå till en ortoped. Som kan göra en magnetröntgen"?
Ja, det kanske jag ska.........

"Jag tror inte du behöver någon massör eller kiropraktor."
NEHE! Vad behöver jag då?
Jag blir inte klokare av detta. Den enda som är glad och pigg är COCO.
Hon skiter fullständigt i mina funderingar.
Hon springer så fort hon kan. Om hon får chansen.
Hon har ett härligt, men enerverande, piggt temprament.
UNDERBARA HUND!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0