OJ, OJ, OJ........

Vad jag är trött. Hela helgen har vi gått i snåriga, vattesjuka skogar och lagt spår, gått spår och gjort olika spårövningar.

Jag fick en massa nya tips.
Men roligast av allt var att ÄVENTYR överraskade mig med en fantastisk spårförmåga!
VEM HADE TROTT NÅGOT ANNAT??????

Jo, JAG!

Det hade liksom gått troll i vårt spårarbete.
De sista tävlingsspåren har hamnat i grannens spår. = Inte bra.
Då kommer tvivlet smygande.
Så överför jag min osäkerhet på min hund.
Då går det bara sämre och sämre.

Nej, nu är jag glad igen. Övertygad (av min duktiga hund) om att han har en fantastisk näsa.
SOM JAG SKA LITA PÅ!
Nu är jag taggad till tusen.
Jag skriver mer, om helgen som var, senare.
Nu måste jag sova.
Imorgon kommer ZODA hit,  för att träna Lydnad.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad roligt och inspirerande att vara på läger!! Jag vill också!! Det var nog precis vad du och Tyre behövde =)Nu är det bara att tuta och köra.

Kram

2010-05-10 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0