DAGENS BILDER.


Vår dotter YLVA, var hemma i helgen. Annars bor hon på FLYINGE i Skåne
och pluggar till HIPPOLOG.
Tack Ylva för underbara bilder på valparna och hästarna!
Tre älsklingar på samma bild: COCO, YLVA och CRUELLA.


Såhär glada blir "tjejerna" när jag kommer hem.


Sedan följer dom mig troget. Hack i häl........


PUSS MATTE!  Dom hänger i min fläta och hälsar så hjärtligt, så man blir alldeles rörd.

 
Dom kan dansa också.


Sitta fint för fotografen, kan dom också.
Duktiga gullungar!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha, tänkte jag, vem är nu det där...henne känner jag ju väl igen...hmm....När jag läste vidare insåg jag raskt det fakto att jag börjar bli gammal och har svårt att inse att dina döttrar är vuxna nu ;) Härliga bilder på dej och valparna. Dom är så fina :) Kram

2010-05-03 @ 07:04:30
Postat av: Tina och Blixtra

Vilka fina bilder som talar för sig själv!

kram

2010-05-03 @ 17:42:05
Postat av: Ida

Vilka fina bilder!!



Va tjejerna är fina!! Jättekul att se hur de vuxit, de är ju superfina!



Kram

2010-05-03 @ 20:24:09
URL: http://www.hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0