CRUELLA BERÄTTAR:

Idag fick jag följa med i bilen. IGEN!
Syrran "Coco", hon skuttar in så glatt. Fattar hon inte att det är ÄCKLIGT att åka bil?
Så fort jag kommer in så skummar jag om munnen. Innan vi är framme har jag spytt upp frukosten.
INGEN BRA START PÅ DAGEN.

När vi väl kommer fram hoppar jag ur bilen. Gapar högljuddt. "Se upp! Här kommer den grymma Cruella med följe"! Coco skäller hon också. Som en bandhund. Det är bra. Två stämmor låter mer än en.
Så intar JAG arenan. Alla tystnar i beundran. Det gillar jag.

Min husse fattar ingenting. Han binder upp mig i ett staket och lämnar mig och "hovet" där.
Även min bror Charlie var där för att se och beundra MIG!

Vi sprang några varv i en ring. Matte fick en färgglad rosett och blev löjligt glad.

Så var det dax för bilåkning igen.
Nu hade jag ingen mat att spy upp.

Men vatten, köttbullar och skinkbitar. Som matte och husse, i ren nervositet, hade tryckt in i min mun medan jag sprang i ringen. Varför då?
Det ska ju ändå ut när vi ska hem.
Nu äntligen är jag hemma igen och får jag sova min skönhetssömn.
Jag behöver det, om jag ska slå Äventyrs "Hattrick" i BIR-rosetter.

Kommentarer
Postat av: Coca Cola

Jadu Cruella, det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst ;) Supergrattis till fina resultat =) Det där med åksjukan tror matte beror på att du tvingas åka volvo....(att den här flocken också åker volvo nu mer är ngt som matte har vissa problem med att erkänna ;)) Vi ska hålla tummarna för att du slår Tyres hattrick. Kram från oss

2010-05-24 @ 06:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0