UTELEK.


HÄR ÄR JAG!
Jag tittar, under lugg, på fotografen.
Vi är ute och leker. Jag och mina 3 systrar. Vi har roligt må ni tro.
Vi dyker i snöhögarna. Biter sönder alla buskar som finns på tomten.
Sedan brukar vi leka i en hästbox.
Oj, vad vi röjer. Vi har en massa leksaker där. Det gäller att äga dom.
Så ingen syrra får tag på grejerna.

Coca Cola är bäst på det. Hon samlar alla saker i en hörna och sen lägger hon sig själv uppepå.
Jag lyckas ofta finta bort henne. Så är jakten igång igen.
Full fart i torven.

Kommentarer
Postat av: Tina

Den där blicken känner jag igen ;)

kram

2010-03-04 @ 13:21:22
Postat av: Ida

Vilka bustjejer!

Heros är också en samlare, hämtar både det ena och det andra. När Arwen närmar sig så lägger han bara sitt stora huvud över leksaken så att den inte ska synas :)

2010-03-04 @ 14:21:39
URL: http://www.hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0